Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace
Pavelková, Simona ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení doporučení pro zlepšení fungování fitness centra FreshKruháč za krizové situace. Doporučení budou vycházet ze zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a z identifikace problematických oblastí fitness centra za pandemie. Metody: Zhodnocení marketingového mixu bylo provedeno analýzou webových stránek a sociálních sítí centra. Dále byl proveden rozhovor s vedením centra za účelem zjištění informací, které nebyly dohledatelné a k sestavení seznamu slabých a silných stránek. Poslední využitou metodou bylo párové srovnávání, které stanovuje důležitost slabých a silných stránek centra za pandemie. Výsledky: Na základě zhodnoceného marketingového mixu byl s vedením centra vytvořen seznam slabých a silných stránek. Určení jejich důležitosti metodou párového srovnávání, které bylo realizováno zaměstnanci vybraného fitness centra, sloužilo jako podklad pro návrhy na zlepšení. Doporučení slouží pro efektivnější fungování centra při další potenciální krizové situace. Naopak souhrn nejdůležitějších silných stránek je inspirací pro další fitness centra. Klíčová slova: marketing, služby, párové srovnávání, covid-19, fitness centrum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.